محصولات برند نوتری

شرکت بهین تاش در سال 1379بوسیله جمعی از فارغ التحصیلان دامپزشکی و تغذیه با هدف ارتقا سلامت تغذیه ای حیوانات خانگی با مجوز سازمان دامپزشکی کشور تاسیس گردید و به عنوان اولین شرکت تولیدکننده تخصصی خوراک حیوانات خانگی در ایران برند نوتری پت را روانه بازار داخلی کرد.

در دو سال و نیم ابتدایی، محصولات منحصرا کنسروی بودند و پس از آن خط تولید غذای خشک این شرکت در سال ١٣٨٣ راه اندازی گردید. این شرکت علاوه بر توزیع محصولات در کلینیکهای دامپزشکی و پت شاپهای کشور، تامین غذای سگهای اکثر نیروهای نظامی و امدادی را در کشور بعهده گرفت این نیروها مجهز به سگهای آموزش دیده در رابطه با زنده یابی، مین یابی و تجسس مواد مخدر می باشند و بسیاری از آنها در تمامی این سالها مشتری این شرکت باقی مانده اند.

اهداف شرکت

بهین تاش اهمیت تغذیه در حیوانات را فراتر از رفع گرسنگی می داند و مراتبی چون افزایش کارایی، حفظ سلامت حیوان و بهداشت و سرزندگی حیوان را همواره در نظر داشته است.

این شرکت همواره تلاش کرده تا اهمیت تغذیه حیوانات را در جنبه های مختلف نشان دهد و با تحقیق و توسعه و مطالعات گسترده سعی در ارتقای کیفی تولیدات خود را دارد. در چند سال  اخیر نیز ضمن افزایش کیفی محصولات موجود، با تولید محصولات تشویقی مانند بیسکویت سگ، تشویقی نای سگ، تشویقی نرینگی سگ، تریت دم گاو و همچنین غذای خشک گربه و کنسرو گربه، سبد محصولات خود را با هدف برآورده کردن نیاز طیف وسیع تری از علاقمندان گسترش داده است.