محصولات برند مفید

حیوانات یک هدیه از طرف طبیعت به ما هستند . با گذشت زمان و پررنگ شدن نقش حیوانات در زندگی انسان، روابط و انسان و حیوان تا جایی پیشرفت که نگهداری از حیوانات خانگی به عنوان یک اصل مهم در بسیاری از جوامع انسانی شناخته شده است.

برند مفید با نام کیمیا دانه در سال 1397 در اصفهان با هدف پیشبرد روش های نوین در صنعت تولید خوراک با کیفیت تأسیس گردید و در حال حاضر ارائه دهنده غذای خشک حیوانات خانگی، پرندگان زینتی، جوندگان، دام و طیور و آبزیان با می باشد.

تیم مفید پس از انجام پروژه های تحقیقاتی موفق به تولید محصولات متنوع با رعایت استانداردهای بین المللی گردید. اصل مهم در خوراک های تخصصی MoFeed  استفاده از مواد اولیه مرغوب، تازه و سالم و تنظیم جیره بر پایه مقالات علمی و به روز دنیا می باشد. محصولات ما با ویتامین ها و مکمل های ضروری برای حفظ سلامتی حیوانات غنی شده که این مکمل ها برای اولین بار در ایران مخصوص حیوانات خانگی طراحی و تولید گردید.

غذاهای برند مفید MoFeed

غذاهای برند مفید ، غذایی کامل بوده و مکمل‌های ویتامینه و معدنی آن با مجوز در کارخانه‌های تولید مکمل تهیه شده و اولین خوراک داخل کشور دارای مخمر هیدرولیز شده تجاری می‌باشد. آنها هیچ افزودنی تحریکی اشتها یا گول زننده حیوان اضافه نمی کنند، چون احترام به حقوق حیوانات مقدم است تا ادویه جات مضری که باعث تحریک به هرچه بیشتر خوردن حیوانات می‌شود هر روز و هر روز به بدن حیوان ما وارد نشده و کبد حیوان مارا در گیر نکند.

تمامی تولیدات برند مفید بدون مواد نگهدارنده است و هیچ آنتی بیوتیکی (چه شیمیایی و چه طبیعی) در این خوراک وجود ندارد و نگهداری غذاها را با کاهش رطوبت به زیر ۶ درصد کنترل می‌کنند. بسته بندی خوراک به گونه‌ای طراحی شده است تا نور از آن عبور نکند و چربی ها و مواد مغذی آن اکسید نشوند.

غذای سگ و گربه و پرنده برند مفید MoFeed، خوراکی خوشمزه با طعم‌های متنوع و متعادل، باب میل هر حیوانی خواهد بود. این غذا غنی از مواد معدنی و سایر مواد مهم و ضروری برای سلامتی و شادابی حیوان خانگی شما است.