محصولات برند شایر

نوع فعالیت : تولیدی
فیلد فعالیت : تولید انواع غذای سگ و گربه بصورت کنسرو و غذای خشک و کلیه تجهیزات و خوراک حیوانات خانگی 

تاریخچه : شرکت پژواک تجارت ایوان با هدف ورود به بازار پت (غذای حیوانات اهلی) اقدام به راه اندازی خط تولید غذای سگ و گربه نمود. دراین راستا در شهرک صنعتی عباس آباد با آماده سازی و تهیه ماشین آلات تولید کنسرو ،تلاش در تولید کنسرو غذای سگ و گربه نمود.

این مجموعه چندمنظوره، در قالب شرکت با مسئولیت محدود در سال ۱۳۹۷ به ثبت رسیده و در زیرشاخه های متنوع حوزه حیوانات خانگی فعالیت دارد. «پتی وان» نام اختصاری و علامت تجاری ثبت شده این شرکت است و برند شایر معروف ترین زیرمجموعه این شرکت تولیدی می باشد.

برند شایر، برندی بین المللی، خوش نام و با کیفیت است که ضمن بهره وری از دانش متخصصان داخلی و استفاده از تجربیات کشورهای صاحب قدمت در این حوزه، توانست به فرمولاسیون تخصصی این محصول درفاز اول در 5 دسته غذای پت سگ و گربه، غذای چانک سگ و گربه، غذای کنسرو گربه، ساشه گربه، پوچ گربه، غذای ساشه سگ، غذای پوچ سگ دست پیدا کند، که امروزه به تولید بیش از 40 مدل کنسرو مختلف مشغول است.

مزایای کنسروهای شایر:

به کنترل فشار خون کمک میکند و باعث انعقاد خون میشود

دیابت را کنترل میکند

باعث بهبود عملکرد ریه‌ها و دستگاه گوارش میشود

خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش میدهد

حاوی ویتامین های لازم برای تقویت رشد مو است و کمک به جلوگیری از ریزش غیر نرمال مو میکند

در تهیه این غذاها از افزودنی های شیمیایی و غیر طبیعی استفاده نشده است

تامین پروتئین طبیعی مورد نیاز بدن حیوان

فروشگاه اینترنتی هیروپلاس تعداد زیادی از محصولات برند شایر را برای شما عزیزان در مجموعه فراهم آورده است، تا بتوانید با خیالی راحت خرید خود را انجام داده و محصولات پت دلبند خود را تهیه کنید.